Ατέλειωτη και ΕΛεύθερη -Π.Σ-
Δεν έχω και πολλά να σου πω, δε σου γράφω συχνά όχι επειδή σε ξέχασα, κάθε άλλο… Η ζωή γίνεται
Read moreΔεν έχω και πολλά να σου πω, δε σου γράφω συχνά όχι επειδή σε ξέχασα, κάθε άλλο… Η ζωή γίνεται
Read moreΔεν έχουμε μάθει σε καμία γενιά να σέβεται τον άλλο. Δεν έχουμε μάθει σε καμία γενιά να σέβεται τους χώρους
Read moreΜε συνήθισαν δύο μικρά διδυμάκια να μου λένε το σκορ του προηγούμενου αγώνα της ΑΕΛ με το που με έβλεπαν.
Read moreΌσο κάποιοι δεν μπορούσαν να αντιληφθούν τη τόσο μεγάλη αδικία που προσπαθούσαν ετσιθελικά να τους επιβάλουν, εσύ βγήκες στους δρόμους
Read moreΤο κείμενο τούτο γράφτηκε ξημερώματα Πέμπτης(24/4/2015), με το ένα χέρι στην καρδιά και το άλλο στο χαρτί… Πάει ξενύχτησα
Read moreΠερνούσε στη λεωφόρο με τους δύο του τροχούς και ένα χαμόγελο μέχρι ‘κει πάνω, απολάμβανε κάθε δευτερόλεπτο οξυγόνου που εισέπνεε
Read moreΈδειξα το εισιτήριο και προχώρησα, σταθήκαμε στην ουρά και φρόντισα να κρατήσω την υπομονή μου όπως κάθε φορά που βρίσκομαι
Read moreΘυμάμαι ένα ήσυχο απόγευμα, Κυριακή θα ‘τανε. Μιλούσαμε για μπάλα και ΑΕΛ, για ΑΕΛ και για μπάλα και η ώρα
Read moreΠρόεδρε χθες βγήκα μετά από 15 περίπου μέρες από το σπίτι, είπαμε να πάμε για μπύρα. Κάπου κοντά, γιατί δε ξέρω
Read moreΑνέκαθεν στη ζωή μου έβλεπα την ΑΕΛ σαν το αποκούμπι μας, σαν τη μάνα που θα μας κρατήσει όταν γέρνουμε,
Read moreΠηγαίναμε στο γήπεδο και μοναδική μας έγνοια ήταν να πάρουμε μαζί τη φωνή μας, να της τραγουδήσουμε με πάθος και
Read moreΉταν Μάιος αν θυμάμαι καλά, όχι όπως εκείνον του 2012 αλλά ένας από τους δυσκολότερους Μάηδες της ζωής μου. Μετά
Read moreΚάποτε είχα γράψει στο «Νίκος Σολομωνίδης» φόρουμ φίλων της ΑΕΛ τα ακόλουθα με τον τίτλο «Πρόεδρε μου» … ένα χρόνο
Read moreTα αθλήματα δημιουργήθηκαν για τη διασκέδαση του κοσμάκη, εμείς όχι μόνο αγαπήσαμε τα αθλήματα αλλά παθιαστήκαμε και με την ιδέα
Read moreΤι να του έλεγα; Έπρεπε να τα τον αποχαιρετήσω απόψε για λίγες μέρες που ήρθε να δει την ΑΕΛ στον
Read more