Γαλαζοκίτρινο ντέρπυ κορυφής!!
Το αποελ αντιμετωπίζει αύριο η ομάδα των υ13 μας! Ένα παιχνίδι πάρα πολύ σημαντικό για την ομάδα μας , με νίκη η ομάδα μας σκαρφαλώνει στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Αναμένεται να γίνει ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι απο δύο πολύ καλές ομάδες.
Η ομάδα των υ13 μας καλεί όλο τον φίλαθλο κόσμος της ΑΕΛ να στηρίξει την προσπάθεια τους με την παρουσία τους στο γήπεδο. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει η ώρα 9:00 στο γήπεδο του Ερμη στα πολεμίδια (κοντά στο νοσοκομείο) . Τα λιονταράκια μας υπόσχονται να δώσουν τα πάντα και να χαρίσουν γκολ και θέαμα σε όσους δώσουν το παρών τους στο γήπεδο.
