Ήττα και στρώσιμο στη δουλειά για να μην μπουν σε περιπέτειες

Με 10-5 έχασε η Φουτσαλική ΑΕΛ από το Παραλίμνι εκτός έδρας, προκειται για μία πολύ καλή ομάδα με μία δυνατή εδρα στην οποία οι φουτσαλίστες μας δεν κατάφεραν να πάρουν κάτι θετικό.

Η ομάδα μας έχει μέχρι στιγμής συγκομιδή 11 πόντους με νίκες, 2 ισοπαλίες και 6 ήττες, η προσπάθεια που γίνεται από τους διοικούντες είναι άξια επαίνου αλλά και από το προπονητικό team.

Ας ελπίσουμε να έρθουν τα κατάλληλα αποτελέσματα στους επερχόμενους αγώνες για να μην μπει η ομάδα μας σε περιπέτειες.

Επόμενος αγώνας της ομάδας μας στης 7 Δεκεμβρίου με  την ΣΠΕ Στροβόλου εκτός έδρας, σημειώνεται ότι στον εντός έδρα αγώνα του πρώτου γύρου η ομάδα μας ηττήθηκε με 1-3.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *