Δεν θα υπάρξει απαγόρευση μεταγραφών
Σήμερα το πρωί βγήκε προς τα έξω πως η ομάδα μας θα τιμωρείτο με απαγόρευση μεταγραφών αφού χρωστούσε στον Απόλλωνα 7 χιλιάδες ευρώ. Το ποσό αυτό έχει καταβληθεί στον Απόλλωνα με μια μικρή καθυστέρηση λόγω απουσίας του προέδρου.
Το θέμα όπως και να έχει διευθετήθηκε από τη διοίκηση και ο προγραμματισμός συνεχίζεται κανονικά χωρίς προβλήματα.
