Δεν θα υπάρξει απαγόρευση μεταγραφών

Σήμερα το πρωί βγήκε προς τα έξω πως η ομάδα μας θα τιμωρείτο με απαγόρευση μεταγραφών αφού χρωστούσε στον Απόλλωνα 7 χιλιάδες ευρώ.  Το ποσό αυτό έχει καταβληθεί στον Απόλλωνα με μια μικρή καθυστέρηση λόγω απουσίας του προέδρου.

Το θέμα όπως και να έχει διευθετήθηκε από τη διοίκηση και ο προγραμματισμός συνεχίζεται κανονικά χωρίς προβλήματα.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *