To λογαριασμό του στο facebook ενημέρωσε πριν από λίγο ο Ντοσα Tζούνιορ αφήνοντας υπονούμενα που τρελένουν.
Συγκεκριμένα ο πρώην κεντρικός αμυντικός της ομάδας μας έγραψε.
”Μάρκο Αιρόσα, Ντεντέ Καρβάλιο 5.5.2012 δε θα πάρει πολύ καιρό για να πανηγυρίσουμε και πάλι μαζί”.
