4 χρόνια μετά…
Σαν σήμερα πριν 4 χρόνια η ομάδα μας πανηγύρισε τον τίτλο του πρωταθλήματος μετά από 44 χρόνια. Η 5η Μαΐου του 2012 θα μείνει χαραγμένη σε όλους μας. Όχι μόνο γιατί το σηκώσαμε, αλλά λόγω της έντασης, της χαράς, του ενθουσιασμού της κατάκτησης που κράτησαν μέχρι και 44 μέρες. Η μέρα αυτή ήταν που αγκαλιαστήκαμε και δακρύσαμε μαζί.
Ήταν η μέρα που έσπασε η κατάρα, η μέρα που δικαιώθηκε ο πιστότερος όλων, ο μεγάλος και σπουδαίος ΑΕΛίστας ο οποίος απόδειξε περίτρανα σε όλους πως την αγάπη που νιώθει για την ομάδα και τις ιδέες που πρεσβεύει δε μπορεί να τη φτάσει κανείς.
Τέσσερα χρόνια μετά και κάθε αναφορά για εκείνες τις ημέρες μας ξυπνάει αμέτρητες συγκινήσεις και φέρνει ανατριχίλα. Το σλάλομ του Μπεμπέ, ο χαμός στην ανατολική που ήταν έτοιμη να καταρρεύσει και η μαγεία εκείνων των ημερών δεν είναι εύκολο να αποτυπωθούν με λέξεις.
Άρθρα στο www.lions-radio.com μετά τη λήξη του αγώνα
Oι στήλες μας μετά την κατάκτηση
Ποιος να τη σώσει αυτή την πόλη των τρελών; [Ο Λεμεσιανός]
ΑΕΛ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΕΕΕ -Π.Σ-
Στο γήπεδο
http://youtu.be/_0s7KwCE2Oc
http://youtu.be/9i1Ivr0ZxxU
http://youtu.be/AK86UIV3dXw
http://youtu.be/PJio4myb–M
http://youtu.be/c8sCA1nlL6U
http://youtu.be/W_aOsYvjLaI
http://youtu.be/_H8bPPUaCfs
http://youtu.be/sgOB6HWCZJc
Στο ραδιόφωνο
http://youtu.be/4QSb1EGFo0I
Η νύχτα στο σιντριβάνι
http://youtu.be/vv2IH_5dxZU
http://youtu.be/kWMsyR_qe50
http://youtu.be/eOTOdyJbNKw
http://youtu.be/hMfb5JMpB2U
http://youtu.be/_cnBBNKDID8
http://youtu.be/edXdWZgYopk
http://youtu.be/FfVC8IkyOlc
