Τις εξαφάνισαν…
Πρωί πρωί εξαφανίστηκε η πρώτη παρτίδα της μπύρας ΑΕΛ που μέχρι τις 12:00 δεν έμεινε μια.
Το τάιμινγκ και η έξυπνη κίνηση και συνεργασία με το κυπριακό Prime micro-brewery ξετρέλανε τον κόσμο που θέλει διακαώς να πιει ένα ποτήρι μπύρας ΑΕΛ.
Φέρτε ΑΕΛ εβίβα πρώτη!
