Τις εξαφάνισαν…

Πρωί πρωί εξαφανίστηκε η πρώτη παρτίδα της μπύρας ΑΕΛ που μέχρι τις 12:00 δεν έμεινε μια.

Το τάιμινγκ και η έξυπνη κίνηση και συνεργασία με το κυπριακό Prime micro-brewery ξετρέλανε τον κόσμο που θέλει διακαώς να πιει ένα ποτήρι μπύρας ΑΕΛ.

Φέρτε ΑΕΛ εβίβα πρώτη!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *