Πήραν το εισιτήριο τους(Φωτός)
Άρχισε σήμερα το πρωί η προπώληση των εισιτηρίων για το μεγάλο τελικό Κυπέλλου όπου θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τετάρτη.
Αρκετοί φίλοι της ομάδας μας πήραν το εισιτήριο τους.

ΑΕΛ ΛΑΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟ
*Μπορείτε να μας στείλετε και τις δικες σας φωτογραφίες,μέσο τις σελίδας μας στο Facebook ή στο email μας (admin@lions-radio.com) .
