Ήττα για τους μικρούς φουτσαλίστες

Την ήττα γνώρισε στη δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος Φούτσαλ η ομάδα των u17 μας.  Οι μικροί μας αγωνίστηκαν κόντρα στην ομάδα του Αετού Σολιάς και δέχθηκαν την ήττα με 4-3 σε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι και από τις 2 ομάδες.

Η ομάδα μας αν και προηγήθηκε με 0-3 επαναπαύτηκε και δέχθηκε την ολική ανατροπή και το 4-3.  Ήταν κρίμα γιατί είχαν ακόμη 3 βαθμούς στα δύο τους χέρια και τους έχασαν.

Αρχική: Λούκας Σμυρίλλης, Γιώργος Πούλλος, Αιμίλιος Ριαλάς, Αθηνόδωρος Χρυσάνθου, Ηλίας Μενελάου.

Το σκορ άνοιξε στο 11′ για την ομάδα μας ο Ριαλιάς ενώ λίγο αργότερα Χρυσάνθου σκοράρωντας δις πήρε τον αγώνα στα αποδυτήρια με το ευνοϊκότατο 0-3. Η επανάληψη ήταν καταστροφική και ως εκ τούτου η ήττα ήταν αναμενόμενη.

Καλή συνέχεια στους μικρούς μας.

vathmo mikroi sto futsal u17

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *