Συνεχίζει απτόητος ο Παναγή
Χωρίς να διευκρινίσει σε ποιον αναφέρεται ο Μάριος Παναγή συνέχισε την δική του αποστασία δίνοντας ελπίδες σε πολλοί κόσμο πως έχει να αποκαλύψει πολλά για την Κυπριακή διαιτησία.
Πρόκειται για διαιτητή που διαιτητεύει ακόμη αφού αναφέρει στο κείμενο του ”Alla o Theos ton rezilepse kai den tha eine kan diaititis sintoma!” επίσης αναφέρεται και στον τελικό Κυπέλλου της ομάδας μας με τον Απόλλωνα και στον 60 διαιτητή που διορίστηκε. Πάντως τον αγώνα τότε διαιτήτευσαν οι Damir SKOMINA με βοηθούς τους συμπατριώτες του Primoz ARHAR και Marko STANCIN (διεθνής από το 2005). Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο επίσης Σλοβένος Peric Dragoslav. Εκείνο που βρήκαμε είναι πως ο Σκόμινα εμπλεκόταν σε στημένο παιχνίδι όμως η Ουέφα τον απάλλαξε από τις κατηγορίες αφού είπε πως δεν το γνώριζε.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Μάριος Παναγή που όπως φαίνεται ενώ γνωρίζουν πολλοί διάφορα ευτράπελα δεν τον στηρίζουν αφήνοντας τον να ”λαγκοδέρνετε μόνος του”, ας ελπίσουμε πως θα βγει κάτι καλό απ’ αυτή την ιστορία για το κατακαημένο Κυπριακό ποδόσφαιρο που είναι μικρογραφία της Κυπριακής κοινωνίας:
”apla gia na gnorizete oti gia ton kirio efiga apo Diethnis giati oi filodoksies tou kai ta ftera tou eftanan poli psila ! Xexreothikan grammateia ! kai o monos tropos itan na fagothei o Panayi apo tin B kat. tis uefa kai o Anastasiou gia na ikanopioithoun oi orexeis tou ! Alla o Theos ton rezilepse kai den tha eine kan diaititis sintoma ! Thimithite pios itan o 6os diaititis ston teliko 2012-2013 kai to kratise mistiko apo to D.S tou SDK ton opion ipiretouse me entoles ton arxigon tou sistimatos ! afto ipodoulonei kai tous ipotagmenous ! Otan ipiretas ena soma kai eise sindikalistis prepei na ise pano apo ola esi ipodigma ! As tou stilei kai aftou minima o MEGALOS ARXIGOS na min exei enoia kai na min fovate opos ekane kai me allon tou opiou imoun tetartos kai ixe to thrasos na mas to pei”!
Πάντως πριν λίγες ώρες ο Μάριος Παναγή ανέβασε φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook όπου φαινόταν συνομιλία που είχε με τον Ολλανδό.
Στο email Ρέικβαρτ γράφει στον Παναγή:
”Κύριε Παναγή, αν ηχογραφείτε την προσωπική μας συζήτηση, αυτό έγινε παράνομα και χωρίς τη δική μου συγκατάθεση.
Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου”
Eνώ ο Παναγή του απαντά πως ”δεν έχεις κάτι να φοβάσαι, σίγουρα θα ενημερώσω την αστυνομία για την πρόταση που μου έκανες στις 22 Απριλίου του 2012 …. για να πέσει στη Β’ κατηγορία ο Άρης.
Κάποια λόγια δε φαίνονται ξεκάθαρα, ορίστε η φωτογραφία και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.

