Επανέλαβε τα ίδια ο Χριστοδούλου
Θύμισε ξανά τις κακές αναμνήσεις που ο ίδιος δημιούργησε στο δασάκι της Άχνας σήμερα το βράδυ ο Αντώνης Χριστοδούλου. Μόνο στην Κύπρο θα μπορούσε να διαιτητεύει ένα τέτοιο άτομο αφού στο παιχνίδι με την Σαλαμίνα υπήρξε τραγικός εως και γελοίος.
Δε σφύριξε καθαρότατο πέναλτι πάνω στον Μάρκο Ταγκμπατζουμί ενώ συνεχώς δεν σφύριζε φάουλ που έβγαζαν μάτια. Δύο οφθαλμοφανέστατα κόρνερ δεν δόθηκαν για την ομάδα μας κάτι που προκάλεσε εκνευρισμό στους ποδοσφαιριστές μας.
Ο πρόεδρος Σοφοκλέους κατέβηκε στα αποδυτήρια και εξέφρασε και αυτός την δυσαρέσκεια του για τη συμπεριφορά του διαιτητή για τον οποίο θυμίζουμε είχε παλαιότερα ειπωθεί πως δε θα ξανά διαιτήτευε αγώνα της ΑΕΛ.
Πέναλτι δείχνει να ήταν και αυτό του Σταύρου στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που οι διαιτητές δείχνουν την εμπάθεια τους προς την ομάδα μας.
