Δηλώσεις Ταγκμπατζουμί “Η διαιτησία ήταν εναντίων μας”

Διαβάστε τις δηλώσεις του Μάρκο Ταγκμπατζουμί μετά το παιχνίδι με την Σαλαμίνα:

“Το πρώτο ημίχρονο άνηκε στην Σαλαμίνα όμως στο δεύτερο ημίχρονο κυριαρχήσαμε εμείς και έπρεπε να πετύχουμε 2-3 γκολ όμως η διαιτησία ήταν εναντίων μας. Δεν ήταν μια καλή περίοδος για εμένα μέχρι στιγμής όμως θα συνεχίσω να παλεύω. Όλοι στην ομάδα δεν είναι ευχαριστημένοι όμως πιστεύουμε ότι μπορούμε να ανατρέψουμε αυτή την εικόνα. Θα δουλέψουμε σκληρά και πιστεύω ότι θα τα κατεφέρουμε στο τέλος.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *