Ηχητικό: Άκης Ιωαννίδης ”Αν δικαιούμαι γήπεδο να κλείσω τους δρόμους να πάρω γήπεδο” [30/10/2014]
Στην εκπομπή του Χ.Ζαβού και του Π. Χαραλάμπους στο κανάλι 6 έκανε παρέμβαση ο πρώην εκπρόσωπος τύπου της ομάδος μας ο οποίος για ακόμη μια φορά μίλησε σταράτα και με ειλικρίνεια.
Ακούστε πιο κάτω:
