Χρηματικό πρόστιμο για χρήση λέιζερ

Χρηματικό πρόστιμο έχει επιβληθεί στην ομάδα μας για χρήση λέιζερ απο οπαδούς της ομάδας μας στον αγώνα ΑΕΠ – ΑΕΛ.

Δείτε αναλυτικά

**Καταγγελία κατά της ΑΕΛ Λεμεσού γιατί οι οπαδοί της προέβαιναν σε χρήση λέϊζερ κατά την διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα κατά παράβαση του άρθρου 10 (2) (ιβ) του κανονισμού της Δικαστικής στον αγώνα Πρωταθλήματος Α’ Κατηγορίας ΑΕΠ-ΑΕΛ.
ΑΠΟΦΑΣΗ: Χρηματικό πρόστιμο

Χρηματικό πρόστιμο έχει μπει και στην ομάδα της ΑΕΠ για τον ίδιο λόγο , στο παιχνίδι μεταξύ μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *