Θύρα 3 απ’ τα παλιά
Η μυρωδιά της ανατολικής απόψε το βράδυ θύμισε ΘΥΡΑ 3 άλλων εποχών.
Των εποχών που δεν έμπαιναν τα χρήματα πιο πάνω από τις όμορφες ατμόσφαιρες των οπαδών, των εποχών που η ΚΟΠ δεν εκμεταλλευόταν το κάθε τι για να βγάλει λεφτά.
Οι οργανωμένοι μας φρόντισαν να φτιάξουν μια εξαιρετική ατμόσφαιρα και να σταθούν πλάι στους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας οι οποίοι δεν τα κατάφεραν να πάρουν το θετικό αποτέλεσμα.
Παρ’ όλα αυτά οι οπαδοί χειροκρότησαν τους ποδοσφαιριστές και τραγούδησαν όπως σε κάθε αγώνα τον ύμνο της αγαπημένης μας ομάδας.
Μια ζωή ΑΕΛ.


