Μείναμε από δυνάμεις στο μπάσκετ
Σε ένα αγώνα που τελείωσε πριν από λίγο η ομάδα μας ηττήθηκε με 67-59 μέσα στο Ελευθερία από την ομόνοια.
Στις πρώτες δύο περιόδους η ομάδα μας ήταν καλύτερη και βρισκόταν μπροστά στο σκορ με 15-16 και αργότερα, στο ημίχρονο, αύξησε τη διαφορά στους 4 πόντους και στο 30-34.
Δυστυχώς όμως λόγω της στενότητας του ρόστερ η ομάδα μας όπως ήταν φυσικό έμεινε από δυνάμεις στην 3η περίοδο και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 14 πόντους διαφορά και στο 61-47.
Στην τέταρτη περίοδο η ομάδα μας προσπάθησε για την αντεπίθεση κάνοντας 0-10 σερί, αλλά δυστυχώς δεν είχε τις κατάλληλες δυνάμεις ούτε τις βοήθειας από τον πάγκο.
Δεκάλεπτα: 15-16, 30-34, 61-47, 67-59.
Αρχική πεντάδα: Guillandeaux, Allen, Aleksic, Παλάλας, Outerbridge
