Οι πρωταθλητές έχουν καλές και κακές στιγμές λέει ο Ντόσσα
Μήνυμα έγραψε και ο Ντόσσα Τζούνιορ μετά τον Μιχάλη Κωνσταντίνου στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook. (Δείτε εδώ τι έγραψε ο Μιχαλάκης)
Ο Ντόσσα έγραψε: Dont Worry, CHAMPIONS in good and bad moments. It will be more funny, and we will celebrate in the end ..but NOW, keep working!!”
Που μεταφράζεται ως: Μην ανησυχείτε οι πρωταθλητές έχουν καλές και κακές στιγμές. Θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα και θα πανηγυρίσουμε στο τέλος … αλλά τώρα πρέπει να στρωθούμε στη δουλειά.
