Μπήκαν με το δεξί οι κορασίδες μας

Την ομάδα ΑΠΟΚ αντιμετώπισαν σήμερα η ώρα 12:00 οι κορασίδες μας στα πλαίσια του Επαρχιακού Πρωταθλήματος Κορασίδων. Οι κορασίδες μπήκαν με το δεξί στο φετινό πρωτάθλημα παίρνοντας την νίκη με 64-14.

Tην αρχική πεντάδα μας αποτελούσαν οι Έλενα Μαυρουδή , Αντριάνα Αντωνίου , Τιανα Ρατζα , Ελένη Οικονομίδου , Έλενα Γεωργίου.

Το πρώτο δεκάλεπτο ήταν εξαιρετικό για τις κορασίδες μας αφού ο πίνακας του σκορ με την λήξη του δεκαλέπτου έδειχνε 20-0.

Δεκάλεπτα :

20-0
32-4
49-10
64-14

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *