Ηττα οι 1999,Νίκη οι 2000

Ηττήθηκε η ομάδα των 1999 μας απο την ομάδα  ΘΟΙ Λακατάμιας με 3-1 . Το παιχνίδι έγινε σε ένα πολύ κακό αγωνιστικό χώρο κάτι που δεν επέτρεψε να αποδώσουν οι μικροί των δύο ομάδων.

Ο επόπτης του παιχνιδιού έκανε αρκετά λάθη , μάλιστα το 3ο τέρμα της ομάδα τους Θοι λανθασμένα μέτρησε αφού ήταν OffSide.

Το παιχνίδι άρχισαν οι Ανδρέας κάτω από τα δοκάρια , Μάριος , Μαρίνος , Αλέξανδρος , Γίαννης Κουλουτέρης , Παντελής , Γιώργος , Στυλιανός , Ευριπίδης και Ανδρέας.

Μπήκαν με το δεξί στο Πρωτάθλημα οι 2000 μας παίρνοντας την επιβλητική νίκη με 8-0 επί της ομάδας της Ομόνοιας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *