Πήραμε το εισιτήριο της επόμενης φάσης
Πήρε το εισιτήριο της επόμενης φάσης του κυπέλλου Κύπρου η ομάδα μας κερδίζοντας χωρίς να φορτσάρει με 2-0 τον Εθνικό Άσσιας και είναι αφοσιωμένη πλέον στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Απόλλωνα.
Πολλές οι ευκαιρίες για την ομάδα μας της οποίας τα γκολ σκόραραν ο Βούο στο 54′ με κεφαλιά μετά από πανέμορφη σέντρα του Αιρόσα και ο Σίλας ενάμιση λεπτό μετά που πέρασε στο παιχνίδι με έξυπνη προσπάθεια.
H oμάδα μας ξεκίνησε με τους Χίντι κάτω απο τα δοκάρια, στην άμυνα Τζούνιορ, Λεγκουέν, Αιρόσα, Νίλσον, στο κέντρο Μοντέιρο, Ελευθερίου, Νικολάου, Μπέμπε και στην επίθεση Βούο και Ονουάτσι.
Οι αλλαγές:
Η πρώτη αλλαγή για την ομάδα μας ήταν ο Σεμέδο Καφού στο 51′ ο οποίος αντικατέστησε τον Ελευθερίου. Η δεύτερη αλλαγή ήταν ο Κρίστης Αντρέου που πέρασε στη θέση του Μοντέιρο ενώ στο 75′ ο Σίλας πέρασε στη θέση του Μπέμπε

