Δεν δέχθηκε η ΚΟΠ – Ντροπή τους
Απορρίφθηκε το αίτημα των 2 σωματείων της πόλης μας για να εισέλθουν στο γήπεδο με πανό για το Ογκολογικό Κέντρο στην Λεμεσό. Σε προηγούμενο μας δημοσίευμα αναφερθήκαμε και σε εκδήλωση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί στις 12:00 στο Διοικητήριο στην Λεμεσό. Παρόλα αυτά πληροφορίες αναφέρουν ότι στις 2 κερκίδες το πιο πιθανόν θα υπάρξουν ανάλογα πανό για το έτοιμα των Λεμεσιανών.

