Τα αποτελέσματα της ανεξάρτητης έρευνας που έγινε απο ειδικούς μετά απο προτωβουλία των 3 σωματείων της πόλης βγήκαν πριν απο λίγο και δείχνουν το τσίρειο σαν κατάλληλο για να φιλοξενεί και φέτος αγώνες. ‘Ετσι η ομάδα μας θα συνεχίσει να αγωνίζεται κανονικά στο τσίρειο.