Όλα εντάξει με το Τσίρειο!

Τα αποτελέσματα της  ανεξάρτητης  έρευνας που έγινε απο ειδικούς μετά απο προτωβουλία των 3 σωματείων της πόλης βγήκαν πριν απο λίγο και δείχνουν το τσίρειο σαν κατάλληλο για να φιλοξενεί και φέτος αγώνες. ‘Ετσι η ομάδα μας θα συνεχίσει να αγωνίζεται κανονικά στο τσίρειο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *