Κέρδισε 3-2 και ελπίζει …

Η ομάδα μας υποχρέωσε  την Ομόνοια στην πρώτη της φετινή ήττα με σκορ  3-2 (ημίχρονο 2-2) στο πρώτο παιχνίδι της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Φούτσαλ. Τα τέρματα της ομάδας μας πέτυχαν οι Πουργούρης (2) και Ιωάννου.

Ο επαναληπτικός είναι προγραμματισμένος  5 Μαΐου στη Λευκωσία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *