Κέρδισε 3-2 και ελπίζει …
Η ομάδα μας υποχρέωσε την Ομόνοια στην πρώτη της φετινή ήττα με σκορ 3-2 (ημίχρονο 2-2) στο πρώτο παιχνίδι της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Φούτσαλ. Τα τέρματα της ομάδας μας πέτυχαν οι Πουργούρης (2) και Ιωάννου.
Ο επαναληπτικός είναι προγραμματισμένος 5 Μαΐου στη Λευκωσία.
