Ήττα για τους μικρούς φουτσαλίστες
Την ήττα γνώρισε στη δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος Φούτσαλ η ομάδα των u17 μας. Οι μικροί μας αγωνίστηκαν κόντρα στην ομάδα του Αετού Σολιάς και δέχθηκαν την ήττα με 4-3 σε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι και από τις 2 ομάδες.
Η ομάδα μας αν και προηγήθηκε με 0-3 επαναπαύτηκε και δέχθηκε την ολική ανατροπή και το 4-3. Ήταν κρίμα γιατί είχαν ακόμη 3 βαθμούς στα δύο τους χέρια και τους έχασαν.
Αρχική: Λούκας Σμυρίλλης, Γιώργος Πούλλος, Αιμίλιος Ριαλάς, Αθηνόδωρος Χρυσάνθου, Ηλίας Μενελάου.
Το σκορ άνοιξε στο 11′ για την ομάδα μας ο Ριαλιάς ενώ λίγο αργότερα Χρυσάνθου σκοράρωντας δις πήρε τον αγώνα στα αποδυτήρια με το ευνοϊκότατο 0-3. Η επανάληψη ήταν καταστροφική και ως εκ τούτου η ήττα ήταν αναμενόμενη.
Καλή συνέχεια στους μικρούς μας.

