Δηλώσεις Orion Outerbridge στο www.lions-radio.com 10/12/2012
Δηλώσεις έκανε στο www.lions-radio.com σήμερα ο πρωταγωνιστής της ψεσινής επιτυχίας της καλαθοσφαιρικής ομάδας απέναντι στο Αποελ Orion Οuterbridge . O Outerbridge σημείωσε 24 πόντους και βοήθησε σημαντικά την προσπάθεια ολόκληρης της ομάδας να φτάσει στην μεγάλη εκτός έδρας νίκη.
Για την χθεσινή επιτυχία…
” Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο στην έδρα του. Τα παιδιά προσπάθησαν να κρατήσουν το πνεύμα ψηλά και πιστεύαμε για πολλούς λόγους ότι θα κερδίσουμε, όπως κι έγινε στο τέλος. Κάναμε ότι μας είπε ο προπονητής μας και στο τέλος φτάσαμε στην επιτυχία, μετά και από δύο παρατάσεις. Δεν έχει σημασία πόσους πόντους σκόραρα. ‘Όλοι μαζί συμβάλαμε για να φτάσουμε στη νίκη, όλοι παίξαμε πολύ καλά.”
Για τον επόμενο αγώνα με Ομόνοια…
” Πιστεύω είμαστε έτοιμοι. Επικρατεί μια αισιοδοξία στα αποδυτήρια. Η Ομόνοια είναι πολύ καλή φέτος και τα πάει αρκετά καλά, γι΄αυτό και είναι μεγάλος αγώνας για εμάς. Με συγκέντρωση και πίστη όμως, πιστεύω πως θα πάρουμε και αυτόν τον αγώνα”
Για την Κύπρο και την ΑΕΛ…
“Μου αρέσει η Κύπρος και ειδικά μου αρέσει να παίζω για αυτήν την ομάδα. Εδώ οι άνθρωποι είναι καλοί και φιλικοί. Έχω βρει και πάρα πολλούς συμπατριώτες μου και πιο σημαντικό έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους. Δεν χρειάζομαι και πολλά στη ζωή μου για να ζω καλά, έτσι δεν βρίσκω δύσκολη την ζωή εδώ.”
Για τους οπαδούς της ομάδας μας…
“Θέλω να τους παρακάλεσω να έρθουν στο γήπεδο, να έρθουν να μας στηρίξουν, τους χρειαζόμαστε. ‘Έχουμε ανάγκη από την στήριξη τους και τις φωνές τους. Είναι τρελοί κι εκρηκτικοί και όποτε τους έχουμε κοντά μας νιώθουμε αλλιώς.”
