Συνέντευξη Ντούσαν Κέρκεζ

Εmail λάβαμε στο Inbox μας από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας oik442.com οι οποίοι μας παρέθεσαν συνέντευξη του Ντούσαν Κέρκεζ και την οποία σίγουρα δε θα μπορούσαμε να μη μοιραστούμε με τους αγαπητούς μας αναγνώστες μιας και μας δόθηκε η άδεια από τους διαχειριστές.

Ευχαριστούμε και σας παραθέτουμε τη συνέντευξη:
– Ντούσαν πως είδες τη φετινή Ευρωπαϊκή πορεία της ΑΕΛ;

Πρώτα απ’ όλα η ΑΕΛ φέτος έκανε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό βήμα με τη συμμετοχή της στους ομίλους του Europa League. Ακόμη και στη τελευταία θέση του ομίλου που τερμάτισε η ομάδα κανείς από τους ποδοσφαιριστές ή τους οπαδούς δεν πρέπει να αισθάνεται άσχημα. Πρέπει να είναι όλοι πολύ περήφανοι γιατί η ομάδα αγωνίστηκε εξαιρετικά στα παιχνίδια της. Μάλιστα, η γνώμη μου είναι ότι στάθηκαν και άτυχοι σε πολλά από αυτά αφού άξιζαν καλύτερου αποτελέσματος. Ειδικά στο παιχνίδι με τη Fenerbahçe στη Κύπρο αλλά και τα δύο με τη Gladbach. Με λίγη τύχη και περισσότερη εμπειρία θα μπορούσαν να είχαν μαζέψει κι άλλους βαθμούς. Ότι και να πούμε όμως η πορεία της ΑΕΛ στην Ευρώπη ήταν ένα μεγάλο βήμα και απόλυτα επιτυχημένη.

– Και τώρα στο πρωτάθλημα πως βλέπεις τα πράγματα για την ΑΕΛ;

Η ΑΕΛ είναι το περσινό παράδειγμα του ΑΠΟΕΛ και της ΑΕΚ όπως και κάθε άλλης ομάδας που αγωνίζεται στην Ευρώπη. Είναι δύσκολο να μείνει ανεπηρέαστη στο εγχώριο πρωτάθλημα. Ακόμη χειρότερο για την ΑΕΛ το ότι ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα και οι παίχτες αγωνίζονταν σε Ευρωπαϊκό όμιλο και είχαν 2 παιχνίδια την εβδομάδα. Δεν είναι εύκολο να κάνεις 2 καλά παιχνίδια κάθε εβδομάδα. Πιστεύω ότι ο άμεσος στόχος της ομάδας αυτή τη στιγμή με τη διαφορά που έχει με την Ανόρθωση και το ΑΠΟΕΛ είναι η έξοδος στην Ευρώπη. Επίσης το κύπελλο είναι ένας θεσμός ο οποίος πιστεύω θα διακριθεί.

– Όσο για τους φίλους και οπαδούς της ΑΕΛ τι έχεις να τους πεις;

Είμαι ένας από αυτούς πλέον. Όπως βλέπετε έχω έρθει στον αγώνα με όλη την οικογένεια μου να υποστηρίξουμε την ΑΕΛ. Τα παιδιά μου λατρεύουν την ομάδα. Όλοι πρέπει να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την ομάδα, κάτι που φυσικά πάντα έκαναν οι οπαδοί της ΑΕΛ ακόμη και όταν δεν είχαν τίτλους και επιτυχίες. Πραγματικά ο κόσμος της ομάδας αξίζει πολλούς ακόμη τίτλους. Αισθάνομαι λίγο λυπημένος που δεν είχα την τύχη να είμαι μέλος της ομάδας που πανηγύρισε πέρσι το πρωτάθλημα αλλά πάντα έχω στο μυαλό μου την επιστροφή στην ομάδα από άλλη θέση – ίσως του προπονητή – και να κατακτήσω μαζί με την ΑΕΛ ένα τίτλο! Μου έχουν λείψει οι οπαδοί της ΑΕΛ πραγματικά.

One thought on “Συνέντευξη Ντούσαν Κέρκεζ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *