Μπήκαν με το δεξί οι κορασίδες μας
Την ομάδα ΑΠΟΚ αντιμετώπισαν σήμερα η ώρα 12:00 οι κορασίδες μας στα πλαίσια του Επαρχιακού Πρωταθλήματος Κορασίδων. Οι κορασίδες μπήκαν με το δεξί στο φετινό πρωτάθλημα παίρνοντας την νίκη με 64-14.
Tην αρχική πεντάδα μας αποτελούσαν οι Έλενα Μαυρουδή , Αντριάνα Αντωνίου , Τιανα Ρατζα , Ελένη Οικονομίδου , Έλενα Γεωργίου.
Το πρώτο δεκάλεπτο ήταν εξαιρετικό για τις κορασίδες μας αφού ο πίνακας του σκορ με την λήξη του δεκαλέπτου έδειχνε 20-0.
Δεκάλεπτα :
20-0
32-4
49-10
64-14

