Ρεπό και τελευταίο φιλικό

Mετά το τέλος της ψεσινής προπόνησης ο προπονητής της ομάδας μας ανακοίνωσε στους ποδοσφαιριστές ότι θα τους δωθεί 2ήμερο ρεπό ξεκούρασης, λόγω δεκαπενταύγουστου.

Η επόμενη προγραμματισμένη προπόνηση θα είναι την Τρίτη 16/8.

Την Παρασκευή 19 του μήνα θα δώσει τον τελευταίο της φιλικό αγώνα η ομάδα μας με την ομάδα της Αλκής, το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο Γ.Σ.Ζ.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *