Θυσίασαν αρνί πριν από φιλικό (video)


Το δικό τους τρόπο για να πάει καλά η χρονιά χρησιμοποίησαν οι άνθρωποι της Σίβασπορ, πριν την έναρξη του φιλικού με τη Ραντ Βελιγραδίου.

Οι διοικούντες τον τουρκικό σύλλογο αποφάσισαν να… θυσιάσουν ένα αρνί για να πάει καλά η χρονιά και το έκαναν παρουσία των ποδοσφαιριστών της ομάδας, οι οποίοι έσπευσαν μάλιστα να ακουμπήσουν το σφάγιο για να πάρουν την ευλογία του!

Δείτε το απίστευτο βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5cVtV-bBZGM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *