Το Σεπτέμβριο το νέο iPhone
Το Σεπτέμβριο θα βγει στην αγορά το νέο iPhone, σύμφωνα με το «Reuters».
Η παραγωγή της νέας έκδοσης της δημοφιλούς συσκευής της Apple θα ξεκινήσει το καλοκαίρι, με την προοπτική να φτάσει το νέο κινητό στην αγορά το Σεπτέμβριο.
Επικαλούμενο τρεις πηγές που δεν κατονομάζονται, δεδομένου ότι έκαναν ανεπίσημες δηλώσεις, το αμερικανικό πρακτορείο αναφέρει ότι το επόμενο μοντέλο δεν θα απέχει πολύ εμφανισιακά από το iPhone 4, θα έχει όμως ταχύτερο επεξεργαστή.
Από την παρουσίαση του πρώτου iPhone το 2007, η Apple συνηθίζει να αναβαθμίζει κάθε χρόνο το δημοφιλές γκάτζετ της.
Περισσότερα από 16 εκατομμύρια iPhone 4 πουλήθηκαν παγκοσμίως μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2010.
