Γιγαντοοθόνη στον Κεντρικό
Με ανακοίνωση ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ καλεί τον κόσμο της ομάδας μας να μαζευτεί στον Κεντρικό σύνδεσμο στον Εναέριο για να δούμε όλοι μαζί το παιχνίδι.
“ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΕΛΑΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΕ ΓΙΓΑΝΤΟΘΟΝΗ ΣΤΙΣ 21:45..
ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ..
ΥΓ. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜOΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ..
ΑΕΛ ΛΑΟΣ ΕΥΡΩΠΗ ΛΕΜΕΣΟΣ”
