Δηλώσεις μετά το φιλικό 1-3

Μετά το 1-3 επι Βουλγαρικού εδάφους κόντρα στην Βlovdiv, δηλώσεις έκαναν ο προπονητής της ομάδας μας και ο σκόρερ του τρίτου τέρματος.

Μετάφραση:

Μπρούνο Μπαλταζάρ: ”Ήταν ένα καλό παιχνίδι, δεν ήταν το καλύτερο όμως με 2 εβδομάδες μόνο προπόνησης. Είμαι ευχαριστημένος.  Η ομάδα πρέπει να είναι έτοιμη. Είμαι χαρούμενος και για την νίκη, είναι σημαντικό να διαμορφώσουμε χαρακτήρα νικητή ενόψει των επόμενων αγώνων. Έγιναν κάποια λάθη αλλά σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια.”

Σασσί: “Ήταν ένα καλό φιλικό ενόψει των αγώνων μας για την Ευρώπη. Δουλεύουμε σκληρά στην Σόφια έτσι ώστε να είμαστε σε καλή φυσική κατάσταση. Θα συνεχίσουμε ακόμα πιο δυνατά για να είμαστε έτοιμοι”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *