Πρώτη ανεπίσημη – Πλούσιο φωτορεπορτάζ
Tην πρώτη της προπόνηση πραγματοποίησε χθες η ποδοσφαιρική μας ομάδα, γεμάτη ελπίδες και όνειρα για τη νεα χρονιά. Η προπόνηση έγινε στο κοινοτικό στάδιο Γερμασόγειας κεκλεισμένων των θυρών ενώ η πρώτη ανοικτή θα πραγματοποιηθεί στις 19/6.
Κάποιοι ποδοσφαιριστές απουσίαζαν είτε λόγω άδειας είτε υποχρεώσεων με την εθνική τους ενώ κάποιοι για προσωπικούς/οικογενειακούς λόγους.
Να υπενθυμίσουμε πως μέχρι στιγμής έχουνα αποκτηθεί 4 ποδοσφαιριστές, ο Έρσον Κουκούλα, ο Ντάνι Μπενίτεθ, ο τερματοφύλακας Βοζίνια και ο Αντρέας Αβραάμ.
Σε λίγες μέρες, την ερχόμενη Κυριακή η ομάδα μας θα μεταβεί σε αθλητικό κέντρο στης Πλάτρες ενώ θα βρεθεί στη Βουλγαρία για 6 μέρες όπου θα δώσει 2 φιλικούς αγώνες.
Πλούσιο φωτορεπορτάζ από την προπόνηση εδώ
