Προσχεδιασμένη υπόθεση η μη ανανέωση Ρόμο
Προσχεδιασμένη υπόθεση ήταν όπως φαίνεται η μη ανανέωση του Ρόμο στην ομάδα μας.
Ο πρώην τερματοφύλακας της ομάδας μας υπόγραψε για 3 χρόνια στο αποελ, όπως εδώ και καιρό ακουγόταν.
Πάντως σε μας έμεινε η απορία γιατί ανακοινώθηκε για 2 χρόνια συμβόλαιο ενώ υπόγραψε 1; Τελικά η ΑΕΛ μπορεί να προστατέψει τα συμφέροντά της και να κρατά παίχτες κλειδιά στο ρόστερ ή είμαστε ευάλωτοι σε όλους και όλα;
