”Aφιερωμένο στην οικογένια και όσους είναι δίπλα μου”
Δηλώσεις μετά τον αγώνα της 10ης αγωνιστικής της Β’ φάσης έκανε ο νεαρός Γιάννης Γερολέμου που πέρασε ως αλλαγή, είχε καλή παρουσία και σκόραρε μετά από πάσα του Χ. Κυριάκου το δεύτερο γκολ της ομάδας μας.
Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της cytavision:
”Νιώθω πολύ χαρούμενος με τη σημερινή μου εμφάνιση, αυτό το γκολ θέλω να το αφιερώσω στην οικογένεια μου και στους ανθρώπους που είναι καθημερινά δίπλα μου.
Ήταν μεγάλη εμπειρία στην Πορτογάλια, θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση που μου επέτρεψε να κάνω αυτά τα δοκιμαστικά. Αναμένουμε στη συνέχεια τι θα αποφασίσουν εκεί και θα πράξουμε αναλόγως”.
