”Μένω…”
Διαβάστε όσα δήλωσε ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας Ισμαήλ Σάσσι μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ.
Αναλυτικά:
”Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, η ΑΕΚ ήθελε τη νίκη για να ελπίζει για το πρωτάθλημα. Η ομάδα μας έδωσε τα πάντα, έκανε τη δουλειά της χωρίς να σκέφτεται το ΑποέλvsOμόνοια.
Η ομάδα μας θα γίνει ακόμα καλύτερη στο μέλλον και θα είμαστε έτοιμοι για την επόμενη χρονιά.
Όσο αφορά την Ευρώπη θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο μακριά μπορούμε.
Μένω στην ΑΕΛ, έχω συμβόλαιο και θα παραμείνω.”
