Συγχαίρει η ”ΑΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ”
Αναφορά στο facebook για την απόκτηση του τίτλου από τη φουτσαλική ΑΕΛ έκανε η διοίκηση της ποδοσφαιρικής ομάδας.
Ο Πρόεδρος, το Δ.Σ. και το προσωπικό της ΑΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ συγχαίρουν θερμά την ομάδα φουτσαλ για τη νίκη επί της Ομόνοιας Λευκωσίας και την κατάκτηση του κυπέλλου!
ΖΗΤΩ Η ΑΕΛ ΜΑΣ!
