Για τον πρώτο της τίτλο!

Το κύπελλο Φούτσαλ διεκδικεί η ομάδα μας απόψε που θα αγωνιστεί απέναντι στην ομάδα της Ομόνοιας/Αραράτ στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Θα είναι ο έκτος αγώνας ανάμεσα στις δυο ομάδες

 

Πρώτη φάση
ΑΕΛ – Ομόνοια / Αραράτ…6-4
Ομόνοια / Αραράτ – ΑΕΛ…2-6

Δεύτερη φάση
ΑΕΛ – Ομόνοια / Αραράτ…3-2
Ομόνοια / Αραράτ – ΑΕΛ…8-3
ΑΕΛ – Ομόνοια / Αραράτ…5-2

Ο αγώνας θα αρχίσει στις 20:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από τη Cytavision.

Τον αγώνα θα διαιτητεύσουν οι Μιχάλης Χριστοφίδης και Νικόλας Στ. Νικολάου. Παρατηρητής ορίστηκε ο Μάριος Σταμάτης.

Οι φίλαθλοι της Ομόνοιας/Αραράτ θα πάρουν την Ανατολική κερκίδα και οι φίλαθλοι της ομάδας μας τη Δυτική κερκίδα.

Δεν θα ανοίξουν ταμεία στο γήπεδο γι’ αυτό όσοι προτίθενται να παρευρεθούν πρέπει να εξασφαλίσουν νωρίτερα το εισιτήριο τους.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *