”Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι”

Δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα έκανε και ο Μάρκο Αιρόσα.

Αναλυτικά όσα είπε ο δεξιός οπισθοφύλακας της ομάδας μας:

” Είναι πολύ κακό για εμάς το ότι ισοφαρίστηκαμε στο τέλος, παίξαμε καλύτερα απ’ αυτούς  και στα τελευταία λεπτά δεχθήκαμε το γκολ.  Έπρεπε να είχαμε περισσότερη συγκέντρωση στο τέλος για να κρατήσουμε το σκορ το οποίο αξίζαμε.  

Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στα παιχνίδια αν θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, χάσαμε μια ευκαιρία να κλειδώσουμε την 4η θέση.

Κάναμε ένα βήμα πρέπει να προχωρήσουμε και να τα καταφέρουμε στα επόμενα 4 παιχνίδια που απέμειναν.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *