Για το 12ο συνεχόμενο
Σήμερα το απόγευμα αντιμετωπίζει η γυναικεία καλαθοσφαιρική μας ομάδα την ομάδα του Κεραυνού σε αγώνα τελικού όπου όποια ομάδα πάρει την νίκη πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Η ομάδα μας θέλει την νίκη για να πανηγυρίσει το τίτλο για 12 συνεχόμενα χρόνια.
Ο αγώνας αρχίζει στις 17:00 στην αίθουσα “Κώστας Παπαέλληνας” και θα μεταδίδεται ζώντα από την σελίδα του Alfasports TV.
