Επιστολή στην ΚΟΠ – ”Γραφειοκρατία”

Επιστολή στην ΚΟΠ έχει αποστείλει η διοίκηση της ομάδας μας με την οποία ζητά να ακυρωθεί η κόκκινη κάρτα που δέχθηκε ο Μικέλ Αρουαμπαρένα.

Η επιστολή στηρίζεται στο βίντεο του αγώνα που δείχνει ξεκάθαρα τη γελοιότητα των πραγμάτων.

Δεν έφτανε όμως αυτό, ο Ψευδιώτης έγραψε άλλα των άλλων στο φύλλο αγώνος για το λόγο που έδωσε την κίτρινη.

Θα δούμε πότε θα δοθεί απάντηση μιας και η ομάδα αγωνίζεται την Κυριακή και ο ποδοσφαιριστής θα πρέπει να βρίσκεται στη διάθεση του Μπαλταζάρ αλλιώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Μπαλταζάρ ετοίμαζε και Μαύρου διότι υπάρχει κάτι στην Κύπρο που ονομάζεται γραφειοκρατία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *