Επιστολή στην ΚΟΠ – ”Γραφειοκρατία”
Επιστολή στην ΚΟΠ έχει αποστείλει η διοίκηση της ομάδας μας με την οποία ζητά να ακυρωθεί η κόκκινη κάρτα που δέχθηκε ο Μικέλ Αρουαμπαρένα.
Η επιστολή στηρίζεται στο βίντεο του αγώνα που δείχνει ξεκάθαρα τη γελοιότητα των πραγμάτων.
Δεν έφτανε όμως αυτό, ο Ψευδιώτης έγραψε άλλα των άλλων στο φύλλο αγώνος για το λόγο που έδωσε την κίτρινη.
Θα δούμε πότε θα δοθεί απάντηση μιας και η ομάδα αγωνίζεται την Κυριακή και ο ποδοσφαιριστής θα πρέπει να βρίσκεται στη διάθεση του Μπαλταζάρ αλλιώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Μπαλταζάρ ετοίμαζε και Μαύρου διότι υπάρχει κάτι στην Κύπρο που ονομάζεται γραφειοκρατία.
