Δηλώσεις Μιτρέα μετά τη νίκη 2-1 με ΑΕΚ

Δηλώσεις στη cytavision έκανε ο Μπογκτάν Μιτρέα μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής της Β’ φάσης του πρωταθλήματος 2016-2017.

Αναλυτικά όσα είπε:

“Είναι σημαντική η νίκη μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι.  Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι με την Ομόνοια. Με τη νίκη μας πλησιάσαμε την ΑΕΚ και σκεφτόμαστε την Ευρώπη.

Βλέπουμε όμως κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και μετά βλέπουμε πως θα πάει”.

Σε ερώτηση για τον νέο προπονητή απάντησε:

”Ο νέος μας προπονητής έφερε άλλον αέρα, νέες ιδέες. Δεν είναι όμως μόνο θέμα προπονητή και εμείς δεν κάναμε κάτι σωστά το προηγούμενο διάστημα. Τώρα έχουμε μια πιο καλή οργάνωση στην ομάδα” 

Για το κύπελλο:

“Θέλουμε να πάρουμε το κύπελλο αλλά θέλουμε και την τρίτη θέση”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *