Νίκη στον 1ο ημιτελικό
Με το δεξί άρχισε η γυναικεία καλαθοσφαιρική μας ομάδα στο πρώτο ημιτελικό αγώνα για το πρωτάθλημα οπαπ γυναικών Γ’ φάση (playoff) κόντρα στην Ύδρα Ασφαλιστική ΕΝΑΔ, όπου κέρδισε με 70 – 66.
Ο δεύτερος ημιτελικός θα διεξαχθεί στις 22/3 στην Κλειστή Αίθουσα Αθλοπαιδιών Αγίου Δομετίου με τους πιο κάτω διαιτητές:
Διαιτητής Α’: Χατζησολωμού Αριστοτέλης (Fiba Referee)
Διαιτητής Β’: Χρίστου Κυριάκος
