Τα έψαλαν στους παίχτες στελέχη του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ

Στελέχη του ΣΥΦΑΕΛ περίμεναν την αποστολή της ομάδας μας να έρθει στη Λεμεσό μετά την ήττα στο ΓΣΠ.

Οι Συνδεσμίτες μίλησαν σε έντονο ύφος με τους ποδοσφαιριστές και τα μέλη του τεχνικού τιμ και ζήτησαν εξηγήσεις.

Ο Πάμπος Χριστοδούλου πάντως δεν ήταν στο λεωφορείο αφού μετά το τέλος του αγώνα παρέμεινε στη Λευκωσία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *