Διπλό και κορυφή
Η γυναικεία πετοσφαιρική μας ΑΕΛ πέρασε νικηφόρα το βράδυ της Τρίτης από την έδρα της Ολυμπιάδας την οποία κέρδισε με 0-3.
Με τη νίκη της αυτή παραμένει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 30 βαθμούς.
Το πρώτο σετ ήταν αρκετά δυνατό και από τις δυο ομάδες με την ομάδα μας να το κερδίζει στις λεπτομέρειες με το στενό 23-25. Η συνέχεια υπήρξε ευκολότερη με το δεύτερο σετ να ολοκληρώνεται με το 15-25 και το τελευταίο σετ να κλείνει στο 18-25.
Οι κοπέλες του Στέργιου Φραγκέσκου ήταν αρκετά καλές και πάλεψαν κόντρα σε μια αξιόμαχη αντίπαλο που προσπάθησε για το καλύτερο. Μπράβο κοπέλες ευχόμαστε ανάλογη συνέχεια.
Σταύρου, Ριπνάγια, Μάγκνιτς, Τριφούνοβιτς, Κωνσταντινίδου, Ριαλά – Λίμπερο: Στεφάνου.
Eπόμενος αγώνας με το ΘΟΙ εντός έδρας.
