Mήνυμα ΣΥ.Φ.ΑΕΛ

Με ένα λιτό μήνυμα ο σύνδεσμος φιλάθλων της ομάδας μας παροτρύνει τον κόσμο να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο να βρίσκεται κοντά στην ομάδα και να γίνει ασπίδα του σωματείου μας.

Αναλυτικά τι γράφτηκε:

Τώρα στηρίζουμε ακόμα πιο έντονα την ομάδα μας, κλείνουμε το στόμα στους διάφορους καλοθελητές και γινόμαστε η ασπίδα του σωματείου μας!

-Α.Ε.Λ στα εύκολα, ΑΕΛΑΡΑ στα δύσκολα!
-ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ!

ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *