Mήνυμα ΣΥ.Φ.ΑΕΛ
Με ένα λιτό μήνυμα ο σύνδεσμος φιλάθλων της ομάδας μας παροτρύνει τον κόσμο να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο να βρίσκεται κοντά στην ομάδα και να γίνει ασπίδα του σωματείου μας.
Αναλυτικά τι γράφτηκε:
Τώρα στηρίζουμε ακόμα πιο έντονα την ομάδα μας, κλείνουμε το στόμα στους διάφορους καλοθελητές και γινόμαστε η ασπίδα του σωματείου μας!
-Α.Ε.Λ στα εύκολα, ΑΕΛΑΡΑ στα δύσκολα!
-ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ!
ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989
