Πως το πες;
Χωρίς στ’ αλήθεια ίχνος ντροπής και αξιοπρέπειας οι εκφωνητές συνεχίζουν να μας εμπαίζουν.
Συγκεκριμένα ο Πανίκος Θεοδοσίου που έκανε την αναμετάδοση είχε την απάντηση για το χέρι του Αποέλ στο 62′ την οποία και αμέσως εξέφρασε αμέσως μετά την επαναληπτική προβολή στον άερα.
Διερωτόμαστε αν ήταν σε αντίθετη περιοχή το πέναλτι τι θα έλεγε.
Απαιτούμε σεβασμό προς τον κόσμο της ΑΕΛ!
Τα σχόλια δικά σας.
Για ολόκληρο το βίντεο για τα στιγμιότυπα του αγώνα πατήστε εδώ
