Συνεχίζουν να μας θεωρούν ηλίθιους
Πριν από λίγο καιρό είχαμε γράψει και παραθέσει αναλυτικό άρθρο σχετικά με την μπίζνα που ξεκίνησαν κάποιοι δημοσιογράφοι παίζοντας το οπαδοί.
Χθες, βλέποντας το τι έγραφαν γελάσαμε αρχικά, ενώ μετά καταλάβαμε πως αυτοί οι κύριοι μας θεωρούν ηλίθιους.
Οι ίδιοι άνθρωποι γράφουν τη μια μ@λ@κια στο ένα site και από την ανάποδη στο άλλο site. Οι διαφημίσεις όμως και η ίδια εμφάνιση τους προδίδει.
Απολαύστε…


