«Κάποιοι κύριοι μας στέρησαν τη νίκη»
Πικραμένος από την απώλεια του τίτλου παρουσιάστηκε ο προπονητής της ΑΕΛ, Χρίστος Σπύρου, που τόνισε πως είναι άδικο που χάθηκε ο τίτλος, από διαιτητικά λάθη.
Ο Χρίστος Σπύρου ανάφερε: «Η προσπάθεια ήταν μεγάλη. Ευχαριστώ τους καλαθοσφαιριστές για την προσπάθεια που κατέβαλαν. Κάποιοι κύριοι όμως μας στέρησαν τη νίκη από την ομάδα. Εγιναν πρωτοφανή λάθη. Ήταν απίστευτο το πάθος με το οποίο σφύριζαν εναντίον της ΑΕΛ. Αυτό δεν μειώνει τη νίκη της ΕΘΑ. Συγχαρητήρια στην ΕΘΑ. Μας έμεινε η πίκρα. Είναι άδικο που δεν πήραμε το πρωτάθλημα. Ευχαριστώ παίκτες και κόσμο. Αξίζουν ένα μερίδιο και στους προηγούμενους τεχνικούς»
